Değerli Meslektaşlarımız,
2024 Yılı SGK İlaç Temin sözleşmeleri Odamıza gelmiş olup; 25.04.2024 Perşembe gününden itibaren odamızdan ve temsilciliklerden dağıtımına başlanacaktır.
Bölgemize bağlı tüm eczacılarımızın sözleşmelerini doldurup, istenen belgelerle birlikte 29 Nisan 2024 tarihi Pazartesi gününe kadar Odamıza ve Temsilciliklerimize teslim etmeleri gerekmektedir.
İlaç temini için Tip Sözleşme Formları, bu indirim oranları doğrultusunda, 1. KADEME, 2. KADEME, 3. KADEME, 4. KADEME, 5. KADEME ve 6. KADEME olmak üzere 6 tip olarak bastırılmıştır.
Sözleşme yenileme sırasında, "Sosyal Güvenlik Kurumu Kapsamındaki Kişilerin Türk Eczacıları Birliği Üyesi Eczanelerden Tıbbi Malzemelerin Temini Sözleşmesi" formları için yenileme işlemi yapılmayacak olup; sadece yeni açılan ve Kurumla ilk kez sözleşme yapacak eczacılarımız, ilaç temini sözleşmesinin beraberinde, tıbbi malzeme sözleşmesini ücretsiz olarak temin edebilirler.
2024 Yılı SGK İlaç Temini Sözleşme Formlarının hasılat bilgileri, iskonto oranları ve fiyatları aşağıdaki tabloda bilgilerinize sunulmuştur.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1) Her sözleşmenin tarihi olarak 01.10.2023 yazılacaktır. Bu tarihten sonra açılan eczaneler açıldığı günü yazacaktır. (Eskişehir SSGM’ye gönderilecek sözleşmelerde tarih belirtilmemesi rica olunur.)
2) Sözleşme ücretleri ve 2024 oda aidatları odamız hesabına aktarılarak tahsil edilecektir.
3) Eczacının vefatı nedeniyle vereseli olan eczanelerde ruhsat sahibi ve mesul müdür tarafından kaşe ve imzası olmalıdır.
4) 2023 İlaç Temin Sözleşmesi “KURUMA VERİLECEK” nüshasının en altında yer alan “PROTOKOL HÜKÜMLERİNİ OKUDUM VE KABUL ETTİM” el yazısı ile yazılıp kaşelenip imzalanacaktır. Diğer sayfaların ve nüshaların en altına PARAF atılması yeterli olacaktır.
5)İlgili borçları ödemek için; odamıza ait banka hesap numarası aşağıdaki gibidir:
BANKA HESAP NO:
13. BÖLGE ERZURUM ECZACI ODASI BAŞKANLIĞI
T.C ZİRAAT BANKASI PALANDÖKEN ŞUBESİ
IBAN: TR89 0001 0021 8334 9090 8750 03
SGK SÖZLEŞMESİNE EKLENECEK BELGELER
1) Mükellefin bağlı bulunduğu vergi dairesinden alınan 2022 yılı satış hasılatını gösteren onaylı (ıslak imzalı) Ek-5 Formu veya E-Devlet İnteraktif Vergi Dairesinden alınan hasılat formu (Islak imza zorunlu değildir.)
2) Bölge Eczacı Odasından onaylı sözleşme metni,
3) Örnekleme metodu ile inceleme istenmemesi halinde bunu belirten dilekçe,
4) Yeni tarihli “Sözleşmeye Engel Yoktur” belgesi (Eczacı Odasından alınan),
5) SGK’ ya verilmek üzere Adli sicil kaydı, (E-Devlet üzerinden alınabilir)
6) İlk kez sözleşme yapanlar ile imzasında değişiklik yapan eczacıların yeni tarihli imza sirküleri,
7) Elektronik Ruhsatname ve Sertifika fotokopisi (adres değişikliği olmamışsa gerekmemektedir)
8) Dilekçe